Posted by & filed under nakupování.

Obchodní řetězec Tesco rozjíždí v České republice nový zákaznický program s názvem ClubCard založený na věrnostních kartičkách. Jejich majitelé získají v obchodech různé slevy či bonusy, výměnou za to Tesco získá data o tom, co kdy a jak často daný zákazník nakupuje.

V praxi to bude vypadat tak, že za každých 10 korun se zákazníkovi přičte jeden bod. Jednou za čtvrt roku dostane majitel karty poštou vyúčtování se stavem svého konta a slevou, kterou na základě nasbíraných bodů získal.

Pokud tedy nasbíráte nejméně 300 bodů (utratíte minimálně tři tisíce korun), dostanete za to tři peněžní poukázky na slevu v hodnotě jedno procento z celkové utracené částky (při útratě tři tisíce bude mít poukázka hodnotu 10 Kč) a šest slevových kuponů na vybrané zboží. Pokud bude zboží zrovna v akční nabídce, slevy v obchodě a na kuponu se sečtou. Sleva může být procentní, množstevní nebo v podobě dárku.


Reklama:

Leave a Reply

  • (will not be published)